Baklažánová pomazánka baba ghanoush

, , No Comments
Dnes som si pre vás pripravila recept na baklažánovú pomazánku "baba ghanoush". Baklažán často nerobím, pretože mi jeho chuť nepríde moc výrazná a vábna. Našla som však kombináciu, ktorá zachutila. Je to zmes baklažánu, cesnaku, tahini pasty a chilli.


Na 2 porcie budete potrebovať:
  • 1 baklažán
  • 1 veľký strúčik cesnaku
  • 1 a1/2 PL tahini pasty
  • 1 ČL citrónovej šťavy
  • 1 malá chilli paprička
  • 1 a 1/2 PL olivového oleja
  • Soľ, rímska rasca
  • za hrsť petržlenovej vňate
Postup:
1. Baklažán prekrojíme na polovicu, popicháme vidličkou a dáme piecť na vysoký stupeň (ja som piekla pri 200C) cca 30 min.
2. Po upečení odstránime šupku a spolu s ostatnými ingredienciami zmiešame tyčovým mixérom.
3. Podávame s posypanými sezamovými semienkami a čerstvou petržlenovou vňaťou.


0 komentářů:

Zverejnenie komentára