Workshop: fotenie jedla so zrkadlovkou Nikon

, , No Comments
Ahojte všetci!

Tí z vás, ktorí ma sledujú na instagrame (alebo prezerajú fotky na blogu pod záložkou galéria) možno zaznamenali, že som vo fotení jedla pokročila a s novou zrkadlovkou od Nikonu fotím jedna radosť. Ako však mnohí viete, obsluha zrkadlovky v sebe skrýva viaceré tajomstvá, ktoré keď neobjavíte, zrkadlovka vám bude na nič. Skrátka, niečo ako keď si kúpite auto, no nemáte vodičák. A keďže nikto múdry z neba nespadol, ani ja som pri prvom stlačení spúšte nevedela, čo robím. Potom ma však spolužiačka nahovorila na workshop "Food photo" od megapixelu, z ktorého som ešte teraz nadšená.


Po príchode na promo akciu nás očarila zaujímavá kombinácia vôní. Pripravené jedlo vyzeralo fantasticky. Výborné na tom bolo to, že Megapixel nám dovolil zapožičiať si rôzne typy objektívov, takže vznikali okúzľujúce detailné fotky. Vďaka skúsenému fotografovi, ktorý nás previedol možnosťami nadstavenia zrkadlovky, som sa naučila prácu so svetlom, časom a ostrením. Veď posúďte samy.


Ak premýšľate o zakúpení zrkadlovky, určite choďte do toho. Žiadny mobilný fotoaparát alebo kompakt vám nedá taký silný umelecký zážitok ako zrkadlovka. A ak sa bojíte, že s tým nebudete vedieť pracovať, mrknite na stránky megapixelu, nájdete tam fotoškolu a rôzne workshopy, kde vás naučia základné techniky fotenia. Verte mi, nie je to tak zložité, aby vám to bránilo robiť to, čo vás baví.


Vaša Petra

0 komentářů:

Zverejnenie komentára