Talianske Caprese

, , No Comments
V lete nemáme veľmi chuť na niečo ťažké mäsité, preto radšej siahame po menej výdatných jedlách. Jedným z nich je i táto úžasná talianska špecialitka, ktorá sa často ponúka ako predjedlo pred hlavným chodom.

Na prípravu potrebujeme:

  • 1 veľkú mäsitú paradajku
  • 1 mozzarellu
  • pár lístkov čerstvej bazalky
  • balsamico 
Fantázii sa medze nekladú, takže postup, akým si toto jedlo pripravíte, je len na vás. Ja som zvolila servírovanie priamo do rajčiny. Tú som narezala tak, aby sa tam zmestila mozzarella a list bazalky, takže som napokon vytvorila taliansku vlajku (strieda sa červená, zelená a biela farba). Na záver som prikvapla balsamicom a trošku okorenila.

Buon appetito :)


Nutričné hodnoty podľa kalorických tabuliek:
Energia: 1386 kJ
Bielkoviny: 21 g
Sacharidy: 11g
Tuky: 22 g

0 komentářů:

Zverejnenie komentára